21 de febrer de 2014

BARRET DE CARNAVAL

Fa uns anys una companya de l'escola ens va proposar de fer quelcom diferent a la tradicional carota o màscara que es fa per carnaval, un barret o corona de molts colors i molt adequat per la festa.
Els petits tenen una participació molt directa per fer els diferents elements, la mestra només ha de retallar la cartolina i ajudar a arrissar "els cabells de colors". Sempre que l'hem fet ha tingut molt d'èxit, a tots els hi encanta i se l'emporten posat el dijous gras.
Us deixo el recull dels diferents passos i el material necessari, espero que si us animeu els petits gaudeixin força.






AGRAIRÉ QUE SI HO DESCARREGUES DEIXIS UN COMENTARI !!!





9 comentaris:

  1. ¡Precioso Anna! Gracias por compartirla.
    Un beso de Gracia

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias por tus comentarios.
      Un abrazo

      Elimina
  2. M'encanta! M'ho copiaré segur... estic pensant en fer-ne una versió amb feltre perquè sigui més durador. Estic segura que als nens els encantarà fer-los i gaudir-ne. Una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. És una bona pensada fer-ho amb roba, podríem fer-ne un parell pel racó de les disfresses, ja m'ensenyaràs el resultat !
      Una abraçada

      Elimina
  3. una maravilla, original y muy colorido. gracias, Anna. un beso.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias por tus comentarios.
      Un abrazo

      Elimina
  4. ¡Qué bonito sombrero! ¡Me encanta, Anna! Un beso.

    ResponElimina
  5. M'encanten els trobo molt originals i divertits!!! Mil gràcies!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Són molt vistosos i adequats per la festa.
      Gràcies per deixar el comentari
      Una abraçada

      Elimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...