Pàgines

28 de febrer del 2015

PREMI BLACK WOLF BLOGGER AWARD

Des de Aprenem a P5 i Actividades para Educación Infantil m'ha arribat aquest regal que sempre, sempre fa il.lusió. És un honor continuar rebent premis, sobretot quan arriben de la mà de persones amb iniciativa i empenta com la Blanca i la Xeli,  gràcies  per pensar en Petit món.



Per acceptar el premi cal complir unes normes:

  1. Agrair públicament a qui t'ha nominat.
  2. Contestar les 5 preguntes.
  3. Nominar 15 blogs.
  4. Notificar públicament als nominats el seu premi.
Les preguntes són:
El primer llibre que vas llegir?
No ho sé, però recordo el primer llibre en català que vaig llegir "La volta al món en 80 dies".
Per què escrius?
Per compartir experiències, recursos i propostes.
Tens una musa o inspiració?
La veritat és que la pròpia experiència és el meu punt de partida però he de reconèixer que d'uns anys ençà amb l'immens món de la xarxa he après i m'he enriquit professional i humanament.
Qui ha sigut el teu gran amor?
Les meves filles.
Escrius el que vius o vius el que escrius?
Les dues.

Per què m'enriqueixen i són font de la meva inspiració en el dia a dia envio aquest premi a:

22 de febrer del 2015

MILLORA DEL VOCABULARI

L'adult és el model lingüístic a imitar pels petits des dels primers mesos de vida, per això és molt important l'ús d'un vocabulari-lèxic correcte i apropiat a cada situació.
De sempre quan hi ha petits a casa les primeres paraules que aprenen són els diminutius o sinònims que els adults utilitzen per parlar amb ells, creient que d'aquesta manera els és més fàcil parlar i anomenar allò que volen. Potser no generarà cap problema si s'és conscient que aquesta manera de parlar amb els petits serà un fet transitori i és important dir les coses pel seu nom el més aviat possible, però en cas contrari a l'escola podem observar que el vocabulari-lèxic dels nostres petits no és l'adequat.
En moments de conversa distesa explicant què és el que més els agrada a l'hora de dinar, o preguntant què van sopar ahir, ens podem trobar amb que o bé de tot  en diuen "tall" o "xixa", o qualsevol cosa que hi hagi en un plat fondo  és sopa.  Clar exemple d'una necessitat vital d'augmentar i enriquir els vocabulari-lèxic dels nostres petits.

Una de les activitats que hem preparat són els bits d'ÀPATS i d'HORATLISSES. Com ja he explicat en anteriors entrades els Bits de imatges els passem a la tarda, i generalment amb una durada de dues setmanes, per això cada tema l'hem dividit en dos grups cadascun que es passaran en diferents quinzenes.




AGRAIRÉ QUE SI HO DESCARREGUES DEIXIS UN COMENTARI !!!









18 de febrer del 2015

DIFICULTATS DE LLENGUATGE

Fa uns dies vaig assistir a una xerrada molt interessant de la mà de la Teresa Milà i la Sole Cuesta, logopedes del CREDA, sobre

Detecció dificultats de llenguatge a Infantil.

Clica la imatge per veure la presentació


7 de febrer del 2015

MÉS REGALS

Un cop més he tingut el plaer de rebre un nou regalet , "The Versatile Blogger Award" des de


fantàstic bloc de la Blanca.


Rebre un premi sempre és una alegria perquè et permet comprovar que tens molts amics a la xarxa que reconeixen i valoren la teva tasca que té una clara intencionalitat: COMPARTIR, amb aquest mateix motiu envio el premi a:

Anna de Aula Tic
Eva Jiménez de El pavelló d'Infantil


1 de febrer del 2015

BITS ESPORTS D'HIVERN

En una entrada anterior "BITS D'INTELIGÈNCIA feia cinc cèntims de com treballem a l'escola aquesta metodologia.
Avui us presento els Bits d'esports d'hivern que hem preparat per aquest curs.







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...