18 d’agost de 2016

4t ANIVERSARI

Sembla que era ahir quan em vaig llençar a aquesta experiència d'engegar un bloc, però ja han passat quatre anys i mai m'hauria imaginat poder arribar fins aquí. El trajecte ha estat extraordinari en tots els aspectes, he conegut un munt de gent que m'ha ajudat a aprendre a ser millor professional i millor persona, les 300.000 visites que ha tingut Petit món i els vora 2000 comentaris ho corroboren. Les ganes i la il·lusió es mantenen com el primer dia malgrat que a vegades la falta de temps no em permet publicar tant com voldria, espero poder anar mantenint el ritme de publicacions per compartir -les amb tots vosaltres.





MOLTES GRÀCIES 
A TOTHOM !!!

6 comentaris:

  1. Moltes felicitats i per quatre més!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies per les teves paraules.
      Tonets

      Elimina
  2. Moltíssimes felicitats per aquests dos anys!!
    Fa molta il·lusió veure com un projecte es va mantenint i més encara veure com les ganes inicials no decauen!

    Molts petons!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies per passar per aquí i deixar aquestes paraules tant entranyables.
      Tonets

      Elimina
  3. Hola Anna!!!
    Moltíssimes felicitats!
    Segueix publicant que les teves entrades ens ajuden moltíssim.

    Una forta abraçada,
    Txell
    PD: La maleta aviat en farà... 5!!! :0

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies per passar per aquí i per les teves paraules tant encoratjadores. Estaré a l'aguait per poder felicitar-te.
      Tonets

      Elimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...