Pàgines

8 de setembre del 2013

DITES DE MESOS i ESTACIONS

El text retòric (dites, refranys, endevinalles, ...) és una tipologia textual molt emprada en el procés d'aprenentatge de la lectoescriptura. Són un tipus de textos que fomenten la imaginació, permeten "jugar" amb el llenguatge i exercitar i millorar la memòria.
Aquí us deixo les que he preparat per aquest curs, espero que us siguin útils.

















Fitxes per treballar amb els petits

Dona-li un cop d'ull !!!





AGRAIRÉ QUE SI HO DESCARREGUES DEIXIS UN COMENTARI !!!



51 comentaris:

  1. Gràcies Anna!!!
    Que tinguis una bona setmana.
    Txell

    ResponElimina
    Respostes
    1. Igualment!!!
      Aquesta setmana ja s'acaba el comte enrera, dijous serà un dia important per a grans i petits.
      Tonets

      Elimina
  2. Hola, me encantan y me las he descargado para guardármelas. Gracias por compartirlas. Un saludo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Me alegro que te gusten!!! gracias por tus palabras.
      Un abrazo

      Elimina
  3. Anna,
    ja tens preparades les dites de tot el curs, ets una mestra molt organitzada!!!
    Què bé anirà aquest material per a mestres d'infantil i primària.
    Un petó
    Carme

    ResponElimina
  4. Son culisimos Ana. ¡Me encantan! Un beso.

    ResponElimina
  5. Gràcies pels elogis Carme.
    La veritat és que m'encanta preparar material, i els darrers dies de vacances he tingut temps de sobra perquè he hagut de fer repòs, el menisc m'ha fet la guitza, jejeje
    Tonets

    ResponElimina
  6. Gràcies per compartir, m'han agradat moltíssim.
    Montse

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies per deixar el comentari. Els missatges em donen ànims per continuar atrevint-me a crear nous recursos. Gràcies!!!
      Una abraçada

      Elimina
  7. Hola!
    Moltes gràcies pel material i per les dites. Ens aniran genial per aquest curs de P3.
    Salutacions i una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies per deixar el comentari. És un plaer anar descobrint que els recursos que penjo al bloc són útils per alguns de vosaltres.
      Una abraçada

      Elimina
  8. Són una passada!! Les tindré molt en compte per a renovar-les el curs vinent!!!

    ResponElimina
  9. Gràcies!! Molt chules!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies a tu per deixar el comentari.
      Una abraçada

      Elimina
  10. Gràcies per compartir els teus materials. Ens estalvies molta feina. Molt generós per part teva.

    ResponElimina
    Respostes
    1. ës un plaer compartir amb tots vosaltres.
      Mil gràcies per deixar el comentari.
      Una abraçada

      Elimina
  11. gràcies per compartir aquest material!!!!

    ResponElimina
  12. M'agrada molt, gràcies per compartir-lo!!

    ResponElimina
  13. Gràcies per aquestes fitxes, estic mestra bilingue a Catalunya Nord i faltem de recursos ! Gràcies per compartir-lo !

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies a tu per passar per aquí i deixar el comentari, un plaer poder ajudar-te.
      Una abraçada

      Elimina
  14. Molt xules Anna però...tinc problemes per descarregar-les!
    Podries enviar-me-les per mail per favor?
    acc.xabia@gmail.com
    Moltes gràcies!

    ResponElimina
  15. Hola Ana no entenc gaire els problemes que em comentes per descarregar els documents, he intentat enviar-t'ho per correu però accepta l'adreça de correu que m'has posa, espero la rectificació per poder enviar-ho.
    Una abraçada

    ResponElimina
  16. Hola,
    Són unes dites genials i ha estat super fàcil descarregar-me-les.
    Moltes gràcies per compartir

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies per passar per aquí i deixar el comentari. Igualment agraeixo que expliquis que no has tingut problemes amb la descàrrega, d'aquesta manera queda clar que no hi ha problemes per part de Petit món. És un plaer compartir i ajudar.
      Una abraçada

      Elimina
  17. Hola Anna, merci per compartir aquest material tant valuós. Aquestes dites són senzillament xulíssimes.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies a tú per passar per aquí i deixar el comentari. Elogis com els teus animen a qualsevol GRÀCIES!!!
      Una abraçada

      Elimina
  18. Hola. he descarregat les dites dels mesos de l'any. espero que ens siguin útils. demà les ensenyo a les companyes.
    gràcies per la feina

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies a tu per passar per aquí i deixar el comentari. Espero que a les teves companyes els hi agradin i si les utilitzeu també agradin als vostres petits.
      Una abraçada

      Elimina
  19. Hola, moltes gràcies per tots els recursos que tens. Jo també tinc una pàgina web creada molt recentment. Si vols ver un cop d'ull estaré molt agraïda! https://elrefugiodemiri.wixsite.com/profeenelpatio

    Moltes gràcies!

    ResponElimina
  20. Un material precios.Gràcies

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies a tu per passar per aquí i per deixar el comentari.
      Una abraçada

      Elimina
  21. Moltes gràcies per la teua feina.

    ResponElimina
    Respostes
    1. És un plaer compartir el material que preparo pels meus petits.
      Una abraçada

      Elimina
  22. FANTASTIC MATERIAL...MOLTES GRACIES

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies per deixar el comentari, me n'alegro molt que el material et sigui útil.
      Una abraçada

      Elimina
  23. Hola Anna! M'he descarregat les dites per aquest nou curs! Sens dube un material molt bonic que utilitzarem amb molt de gust!
    Em podries dir quin és el nom del tipus de lletra que has utilitzat? M'agradaria descarregar-me'l.
    Moltes gràcies!

    ResponElimina
  24. Gràcies per les teves paraules, així el plaer de compartir és immens. Em sap greu però no puc ajudar-te amb el tipus de lletra, ho he estat buscant però no vaig guardar la font. Si ho trobo t'ho enviaria però no tinc la teva adreça.
    Una abraçada

    ResponElimina
  25. Material molt bonic! gràcies per compartir.

    ResponElimina
  26. Súper boniques, m'han encantat! Quina pena que falten 2 mesos...

    ResponElimina
  27. Moltes gràcies Anna!! Son fantàstiques. Els nins de la classe i jo estam molt contents!!!!

    ResponElimina
  28. Moltes gràcies. Un mataerial molt bonic

    ResponElimina
  29. Moltes gràcies per compartir. Son molt boniques.

    ResponElimina
  30. Moltes gràcies. M'han encantat per la meva filla

    ResponElimina
  31. Moltes gràcies. M'aniran genial.

    ResponElimina
  32. Moltes gràcies per compartir aquest treball, per els infants fàcil i molt visual. Les ilustracions m'agraden molt

    ResponElimina
  33. Moltes gràcies per compartir la feina!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...