Pàgines

29 de setembre del 2013

PROJECTE ELS DINOSAURES

A partir de l'interès dels nens i nenes de P4 sobre els dinosaures vam fer un projecte de treball per saber-ne més coses. Aquí us deixo tots els recursos que vam utilitzar i el projecte que vam fer, espero que us sigui útil.






Dona-li un cop d'ull !!!



AGRAIRÉ QUE SI HO DESCARREGUES DEIXIS UN COMENTARI !!!






DESCOBERTES




SEPARADORS




MANDALES


Clica per veure'n més !!!



RECURSOS: clica els dinosaures i ...





SUDOKUS











BITS DINOSAURES





CAP DE TRICERATOPS











Instruccions i plantilles



SYMBALOO dinosaures





MÉS RECURSOS

Clica per veure més recursos !!!


84 comentaris:

  1. ¡Qué completo! Si quiero trabajar los dinosaurios ya sé adonde acudir. Gracias por compartirlos Anna. Un beso.

    ResponElimina
  2. Gracias a ti por dejar el comentario.
    Un abrazo

    ResponElimina
  3. Ostres, quin projecte més ampli, m'encanten les carotes!
    El meu primer projecte, fa més de vint anys, va ser sobre els dinosaures i em va satisfer molt. Veient el teu penso: com n'era d'ingenua!
    Petons
    Carme

    ResponElimina
    Respostes
    1. Veig que la nostra experiència sobre projectes més o menys coincideix en el temps. La veritat és que els meus primers projectes tampoc tenen res a veure a com els faig ara, l'experiència en aquests tipus de treball és molt important perquè amb cada projecte que he fet he anat perfeccionant, millorant i variant la meva tasca i participació i donant cada vegada més protagonisme als petits en el seu propi aprenentatge.
      Tonets

      Elimina
  4. Anna un projecte molt i molt complert !!!!!!
    Si treballo els dinosaures ja sé d'on treure un munt de recursos !!!!
    Gràcies per compartir-lo amb tots nosaltres.
    Petonets i que passis bona setmana

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si treballes els dinosaures i tens dubtes o necessites quelcom més no dubtis en dir-m'ho.
      Tonets

      Elimina
  5. Uau! La meva companya de P5 t'ho agrairà perquè li han sortit els dinosaures com a nom de la classe. Gràcies per compartir tota aquesta feinada!

    ResponElimina
    Respostes
    1. És un plaer poder ajudar a qui ho necessita.
      Una abraçada

      Elimina
  6. Un recull genial! Els meus van bojos pels dinosaures... darrerament els porten (i els trobo) per tot arreu. Segur que t'agafo idees. Merci! Una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. El món dels dinosaures fascina a tots els petits i sempre estan disposats a jugar, escoltar històries, veure vídeos o pelis, pintar dibuixos, ... Espero que els teus petits gaudeixin molt amb alguna de les propostes.
      Una abraçada

      Elimina
  7. FANTÁSTICO! Me ha ahorrado mucho tiempo y esfuerzo... Solo que tengo que adaptarlo a Infantil. Gracias!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Este proyecto és para P4, tendràs que adaptarlo dependiendo de los contenidos que quieras trabajar. Espero que las ideas y sigerencias te sean útiles.
      Un abrazo

      Elimina
  8. Hola, Anna.
    En primer lloc agrair-te que comparteixis tot aquest meravellós treball amb el qual podrem realitzar moltes activitats amb la meva filla Laura ja que aquest trimestre treballaran la prehistòria a l'escola, té curiositat i moltes preguntes. I gràcies a tu, el seu pare i jo podrem contestar a moltes. M'agradaria descarregar tambe el CAP DE TRICERATOPS, perquè tots gaudissin sent dinosaures, si et sembla bé.
    Moltes gràcies i sincerament en més d'una ocasió farem una ullada a les teves idees ...
    Una mare molt agraïda!




    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Pilar
      Durant molt temps he comprovat que navegar per la xarxa és garantia d'aprenentatge i d'obtenir recursos i idees gràcies a la generositat de moltes persones que ho comparteixen amb els seus blocs, Ja fa un any i mig que vaig decidir posar el meu granet de sorra en aquesta tasca amb aquest humil bloc i és una immensa satisfacció llegir comentaris com el teu i comprovar que la finalitat de Petit món es compleix.
      Mil gràcies per les teves paraules i no dubteu en descarregar tot allò que us agradi.
      Una abraçada

      Elimina
  9. Ufffff!!Moltes gràcies!!! M'encanta!!!

    ResponElimina
  10. Una pàgina genial!!! Tots els recursos al mateix lloc... La classe del meu peque de P4 han escollit els dinosaures per fer el projecte d'aquest trimestre. Segur que aquests materials ens aniran molt bé. Gràcies!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Un plaer poder ajudar i que tot el que comparteixo us sigui útil. Gràcies per deixar el comentari t'ho agraeixo moltíssim.
      Una abraçada

      Elimina
  11. Estic fent els dinosaures a p-3 i aquest projecte és una gran ajuda, està molt bé. Moltes gràcies.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Me'n alegro molt que el que trobis a Petit món et sigui útil, sempre és un plaer compartir i ajudar.
      Moltes gràcies per deixar el comentari.
      Una abraçada
      Anna

      Elimina
  12. Gràcies a tu per deixar el comentari.
    Fins aviat

    ResponElimina
  13. Moltes gràcies, m'agrada tot!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Poder ajudar i compartir val molt la pena i si a més agrada i s'utilitza ja és perfecte.
      Gràcies per deixar el comentari !!!
      Una abraçada

      Elimina
  14. un gran projecte, molt bonic..gràcies per compartir tota aquesta informació

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies a tu per deixar el comentari i pels elogis.
      Fins aviat

      Elimina
  15. Espectacular! Una feina excel.lent, mil gràcies.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies pel comentari i els elogis, és un gran plaer compartir i que el que trobeu a Petit món us ajudi.
      Fins aviat

      Elimina
  16. MOLTES GRÀCIES PER AQUEST TREBALL TAN BEN FET,EL GAUDIREM MOLTISSIM ELS MEUS FILLS I JO.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltíssimes gràcies pels elogis, és una immensa satisfacció que aquest projecte us agradi i a més us fagi gaudir de bones estones.
      Una abraçada

      Elimina
  17. esta molt be i més per al que jo buscava que són xiquets menuts amb poques paraules i senzilles podem saber prou del mon dels dinosaures.gràcies

    ResponElimina
    Respostes
    1. Perfecte si s'adequa al que necessites.
      Gràcies per deixar el comentari.

      Elimina
  18. Ho trobo molt interessant i si em permets ho poso a la web de l'Associació Catalana per a la Telemàtica educativa , és un grup de mestres que compartim recursos .

    ResponElimina
    Respostes
    1. És un plaer poder compartir i una gran satisfacció que en feu difusió a la vostre web.
      Gràcies

      Elimina
  19. I LOVED YOUR PROJECT! I DID ONE TOO THIS YEAR (YOU CAN SEE IT HERE: http://pythagoreionip.blogspot.gr/search/label/%CE%94%CE%95%CE%99%CE%9D%CE%9F%CE%A3%CE%91%CE%A5%CE%A1%CE%9F%CE%99.
    I LIKED THE WAY YOU ORGANIZED IT!!!!
    Maria, Kindergarten teacher, Pythagoreio, Samos, Greece!

    ResponElimina
  20. Hola!
    Tot i que gairebé havia donat per tancat el projecte dels dinosaures, m'he tornat a engrescar a fer algunes cosetes més que he vist al teu blog.
    M'ha agradat molt el cap de triceratops, els mandales i sobretot els sudokus: senzillament m'han encantat.
    Fins i tot m'has donat una idea per fer la tapa del projecte que no acabava de quadrar-me.
    Gràcies per compartir.
    Petons.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Fer el cap del triceratops és garantia d'èxit, quan ho vaig fer amb els meus petits van gaudir molt en fer-lo i quan se'l van posar ja va ser la repera, jejeje. Me'n alegro moltíssim haver-te ajudat.
      Moltíssimes gràcies per deixar el comentari.
      Una abraçada

      Elimina
  21. M'ha agradat molt el teu projecte dels dinosaures!! No tenia gaire clar el projecte, ja que tenia por de que no fos adequat pel meu grup però gràcies al teu m'he engrescat ;) Les activitats estan molt bé i les diferents explicacions estan ben resumides i explicades de forma que els nens i nenes ho podran entendre molt bé. Gràcies per compartir el projecte!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltíssimes gràcies per les teves paraules, els comentaris que em deixeu m'animen moltíssim a continuar compartint tot el que faig i el que trobo. És molt gratificant comprovar que Petit món pot ajudar-vos i engrescar-vos a tirar endavant els vostres propòsits posat un granet de sorra.
      Una abraçada

      Elimina
  22. M'encanta el teu blog, es super complet i m'ha resultat molt útil........gracies!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies pels elogis. És un plaer compartir i ser útil i si t'ho diuen t'omple de satisfacció i t'anima a continuar. Mil gràcies per les teves paraules.
      Una abraçada

      Elimina
  23. moltisimes grasies per compartir tot el treball que has fet sobre el projecte del dinosaures, molt interesant i molt complet. Grasies!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies a tu per deixar el comentari, Petit món es va crear amb l'afany de compartir, ajudar i sobretot aprendre i a dia a dia gràcies a tots vosaltres puc comprovar que aquest humil bloc ajuda una mica. Mil gràcies
      Una abraçada

      Elimina
  24. Hola Anna,
    has fet un treball fantàstic, felicitats i moltes gràcies per la teva generositat al compartir-lo. Una abraçada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltíssimes gràcies per les teves paraules, sens dubta els comentaris que dia rere dia vaig llegint és el que més m'anima a continuar compartint. Me n'alegro molt que el projecte t'hagi agradat i que et pugui ser útil.
      Una abraçada

      Elimina
  25. Anna, m'has deixat sense paraules!!!!!!!
    Un treball magnífic, el meu fill està fent un projecte sobre dinosaures i el teu treball ha fet que pugui respondre quasi tots els seus dubtes.
    Et felicito, t'acabo de descobrir, però d'ara endavant et tindré molt en compte.
    Moltes mercès per compartir amb nosaltres tota aquesta feinada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ostres Francesc no saps com carreguen les piles aquests tipus de comentaris que indubtablement és el que m'anima i encoratge a continuar compartint la meva tasca i la de les meves companyes. M'alegro moltíssim d'haver pogut ajudar al teu fill i que tinguis en compte a Petit món.
      Moltes gràcies per deixar el comentari.
      Una abraçada

      Elimina
  26. Moltíssimes gràcies per la teua generositat al compartir aquest treball!! M'has estalviat moltíssima feina i ara espere poder gaudir amb els meus alumnes de totes les bones idees que m'has mostrat!!

    ResponElimina
  27. Segur que gaudireu moltíssim, el món dels dinosaures fascina a tots els petits i és un tema amb éxit garantit. Moltíssimes gràcies per deixar el comentari.
    Una abraçada

    ResponElimina
  28. Hola, mis peques ya han decidido proyecto para cuando volvamos de vacaciones y he comenzado mi búsqueda, y te encontré ( bueno, siempre te sigo...) Gracias! está muy completo y te aseguro que aprenderé muchísimo!
    Beset y felices fiestas!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Me alegra muchísimo saber que eres seguidora de Petit món y que aquí encuentres recursos que te ayuden, este es el principal objetivo de este blog. Muchísimas gracias por tus palabras y por dejar el comentario.
      Tonets

      Elimina
  29. M'ENCANTA el teu projecte! els meus nins està molt interessats en els dinosaures i he pensat fer un projecte d'ells. Ara no tenc cap dubte. Moltes gràcies i molt bona feina!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies per passar per aquí i deixar el comentari. Estic segura que els teus petits gaudiran moltíssim amb les descobertes que facin sobre el món dels dinosaures.
      Una abraçada

      Elimina
  30. Moltes gràcies per tot el material compartit, és molt variat i complet. Per cert, jo vaig a muntar un racó per que puguen jugar amb material aportat de casa ( dinosaures, arbres fets amb material reciclat, volcans... i l'espai el dissenyem en classe.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies a tu per passar per aquí i deixar el comentari. Ja fa tres anys que vaig compartir aquest projecte i és una satisfacció immensa comprovar que serveix per a molts de vosaltres, gràcies.
      Una abraçada

      Elimina
  31. Sóc Eva,professora i mare de tres fills. Moltíssimes gràcies per compartir aquesta magnífica feina, la meva petita portarà a escola un trosset d'aquest gran "petit món" que has creat. Un potxonàs.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies a tu per passar per passar per aquí i sobretot per deixar el comentari. Celebro moltíssim que Petit món t'hagi donat un cop de mà, a la fi aquesta és la principal intenció d'aquest humil bloc. Espero que la teva petita gaudeixo molt amb el tema dels dinosaures que fascina tant i tant a tots els petits.
      Una abraçada

      Elimina
  32. Un projecte molt ben elaborat. Moltíssimes gràcies per compartir una feina de tanta qualitat.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies per les teves paraules, espero que els recursos et siguin útils.
      Una abraçada

      Elimina
  33. Molts recursos. Gràcies! M'ha sortit el projecte a Infantil 3 anys i parteixo de les seves propostes, però hi ha imatges que em serán útils ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies per deixar el comentari. Sempre és un plaer comparitr i ajudar, me n'alegro molt que Petit món et pugui donar un cop de mà.
      Una abraçada

      Elimina
  34. Un gran projecte molt complert, divertit i molt interessant.
    El meu fill esta fent un projecte sobre dinosaures i amb tota aquesta informació podrà aprendre molt.
    Moltes gràcies per compartir-lo.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies per deixar el comentari. Estic segura que el teu fill gaudirà moltíssim amb amb les descobertes que farà sobre els dinosaures.
      Una abraçada

      Elimina
  35. Un projecte molt divertit i amb molts recursos. Segur que en traurem un bon profit i aprendrem moltes coses. Molts gràcies per compartir-ho

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Isabel per passar per aquí i deixar el comentari. Sempre és un plaer compartir
      Una abraçada

      Elimina
  36. M'encanta aquest projecte dels dinosaures, gràcies per compartir-lo, aquest any som la classe dels dinosaures i en treure molt profit de la teva aportació en aquest bloc. Moltíssimes gràcies i bona feina...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Marina per passar per aquí i deixar el comentari. Me n'alegro moltíssim que Petit món et pugui ajudar i que aquest projecte et sigui útil en la teva feina.
      Una abraçada

      Elimina
  37. Hola, sóc na Núria de Menorca. Aquest any som la classe dels dinosaures i els estem estudiant. He trobat molts recursos i idees al teu blog. Gràcies per la feinada feta i sobretot per compartir-ho!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies a tu per la visita i per deixar el comentari. És un gran plaer anar descobrint que aquest projecte té tants i tants admiradors.
      Una abraçada

      Elimina
  38. Està genial! Els nenes i nenes de la meva classe han escollit fer aquest tema al proper projecte i segur que em servirà de molta ajuda, gràcies! És completíssim.
    Enhorabona!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies per passar per aquí i deixar el comentari. Estic segura que els teus petits s'ho passaran molt i molt bé amb aquest projecte, és un gran plaer compartir i ajudar.
      Una abraçada

      Elimina
  39. Hola! moltes gracies per compartir aquest material de dinosaures (entre d'altres és clar) em servirà de base per a realitzar el nostre projecte enguany en 5 anys! i el material complementari genial! ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Immens plaer saber que aquest projecte continua essent útil a molta gent. Gràcies per passar per aquí i deixar el comentari.
      Una abraçada

      Elimina
  40. Hola. Estrena a primària davant una aula amb el projecte dels dinosaures. Molt bones fonts i una gran ajuda.
    Moltes gràcies!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Celebro moltíssim que Petit món et sigui d'ajuda. Gràcies per passar per aquí i deixar el comentari.
      Segur que tot t'anirà de meravella, ànims i molta, molta sort.
      Una abraçada

      Elimina
  41. MOLTES GRÀCIES PER COMPARTIR AQUEST PROJECTE.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies a tu per la teva visita i per deixar el comentari. Encantada de compartir i ajudar.
      Una abraçada

      Elimina
  42. Gràcies per aquest blog i compartir amb nosaltres les teves idees em sembla súper interessant i el recursos m'ajudaràn molt a l'aula.

    Saluts!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Grácies a vosaltres per tantos elogios, un plaer poder ajudar.
      Tonets

      Elimina
  43. Moltes gràcies per aquests recursos, són genials! :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies a tu per deixar el comentari i pels elogis.
      Tonets

      Elimina
  44. Moltes gràcies per compartir tota aquesta feinada! Ara que els/les meus alumnes han triat ser la classe dels Dinosaures, m'aniran molt bé les teves idees.

    ResponElimina
  45. Anna! m'has salvat! Havia de preparar un projecte de dinosaures pels meus nins i ara ho faré en un temps rècord! Moltissíssimes gràcies per aquesta feina tan estructurada i divertida!! Mil gràcies per compartir!

    ResponElimina
  46. Moltes gràcies per compartir i més en aquesta situació. espero que estiguis molt bé. Força i endavant

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...