Pàgines

11 de desembre del 2012

EL PRIMER PREMI !!!

Bona nit a tothom! Avui és un dia molt important pel "Petit món", i és que he rebut el meu primer premi en aquest "Gran món blocaire". La Carme de Fer de Mestres  m'ha fet arribar el Premi Dardos, gràcies Carme per pensar en mi ! Aquest premi vol reconèixer l'esforç, dedicació i creativitat que hi posem als nostres blocs.

Ja fa tres mesos que m'he llençat a compartir amb tots vosaltres el que fem a l'escola i el que trobo tot remenant per la xarxa. Des de fa uns quants anys que segueixo amb molt interès i curiositat la majoria dels vostres blocs i us asseguro que he descobert i après un munt de coses.

Els vespres, després de sopar, és quan em dedico al meu hobby  de navegar per la xarxa, entrar a cadascún del vostres petits mons i trobar petits i grans tresors.
Gràcies a tothom per compartir i ajudar-me a fer de mestre.

Les condicions en rebre'l són:
          - Incloure la imatge del Premi Dardos.
          - Esmentar el bloc o blocs que l'han otorgat i fer-hi un enllaç.
          - Repartir-lo a 15 blocs, els quals es considera que reuneixen les característiques abans
             esmentades, comunica'ls-hi i enllacar-s'hi.

Ara em toca repartir però segur que molts de vosaltres ja l'heu rebut per tant un tinc una mica difícil, tot i així però som-hi !!!
En primer lloc el retorno a Fer de mestres

 




 



 

9 comentaris:

  1. Hola:
    Moltes gracies per concedir-me aquest premi. Fa molta il.lusió saber que tinc companyes aqui radera de la pantalla que volen compartir estonetes.

    Una abraçada

    Pepi

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies!!!
    Felicito als 14 blocs restants per aquest Premi que han rebut.
    Petons agraïts

    ResponElimina
  3. Hola: muchísimas gracias por acordarte de mi blog, te retorno el premio en mi blog de plástica http://mistecnicasplasticas.blogspot.com.es/
    Un saludo

    ResponElimina
  4. Moltes gràcies pel premi, les dues som molt novates en això, així que molts ànims i a seguir publicant!!!

    ResponElimina
  5. Felicitats pel teu primer premi!! Oi que fa il.lusió que pensin en el teu bloc?
    Moltíssimes gràcies per pensar en el meu bloc, ara mateix me l'emporto!!!
    Un petonàs.

    ResponElimina
  6. Moltes gràcies per donar-me el meu primer premi!
    I gràcies també per tots els recursos que ens aportes des del teu bloc.

    http://blocs.xtec.cat/elcalaixet/

    ResponElimina
  7. Moltíssimes gràcies pel premi!!! M'ha fet molta il·lusió. Gràcies, gràcies i més gràcies. Me'l guardaré amb molt de carinyo. Una abraçada! :)

    ResponElimina
  8. Moltes, moltes, i moltes gràcies. Aquest premi és una bona empenta!!!!!Gràcies a tu també per la feina que fas, és un gran blog !
    Una forta abraçada i ja saps on tens una bona companya!!!

    ResponElimina
  9. Hola wapa no saps com em vaig sentir quan em va arribar el missatge del premi que de segur vas pensar aquesta ja no ve siiiii jo sempre arribe el que no es sap el el moment... no volia finalitzar l'any sense desitjar-te que ho passes molt be que visques grans moments i que tingues preparats els millors desitjos per al 2013, jo per la meua part continuant tenint tan bones companyes blocares com tu. Una grana abraçada. FELIÇ 2013

    PD: he llegit que és el teu primer premi a mi m'agradaria que tingueres un que et deixaré al meu bloc al llarg d'aquesta setmana no cal compartir si no vols és el del BLOC AMB VIDA ja que considere que totes havien de tindre'l per aquestes maneres tan vives de comunicar-nos i compartir tan bones experiències a l'aula. Un bes!!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...