Pàgines

3 d’octubre del 2018

COMIAT AMB PASTÍS D'ANIVERSARI

Sembla que fos ahir quan el setembre de 1981 començava el meu camí com a mestra. Han estat uns anys plens de satisfacció i felicitat superant dificultats i entrebancs i podent fer el que des de ben petita desitjava "ser mestra".

He tingut la sort i el plaer de poder treballar essent molt i molt feliç, les escoles, els companys, les famílies i els petits han estat una gran ajuda perquè els meus sentiments i emocions sempre fossin positius.

Per mi no ha estat una feina, mai he tingut el pensament d'anar a treballar, sempre he dit "vaig al cole..." a compartir experiències i descobertes amb els meus petits i amb l'equip docent que m'ha acompanyat.

Però a la vida tot són etapes i aquesta, "ser mestra", ha arribat a la seva fi.
El 1 de setembre del 2018 va ser el primer dia després de molts anys que no vaig començar el curs. El dia 12 eren els nens i nenes els que començaven l'escola i he de confessar que des del balcó de casa, des d'on veig l'escola, em van caure llàgrimes de tristor i enyorança. Malgrat tot i passats uns dies la melangia és un xic més lleu, només cal una mica de temps i passar el procés d'adaptació.

I si ara d'alguna cosa disposo és de temps que l'he invertit en preparar uns divertits pastissos d'aniversari per les classes d'infantil del meu cole, aquí us deixo les fotos.
Ah! i si us agraden i en voleu algun només cal que el demaneu i ens posem d'acord.























7 comentaris:

  1. Hola Anna!!!
    Tens x endavant una nova etapa :)
    No deixis de publicar, eh? Et trobarem a faltar.
    Txell (maleta del precinema)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Txell per les teves paraules, la intenció és anar publicant cosetes amb la intenció de compartir experiències passades o descobertes interessants.
      Tonets

      Elimina
  2. Hola Anna.
    Per la manera com et despedeixes em fa l'efecte que tanques la porta de l'escola però no deixaràs de ser mestra ;-) Espero que aquesta nova nova etapa et deixi gaudir de coses noves i anar posant en ordre i assaborir el contingut de la teva motxilla d'experiències. Una abraçada i gràcies per tota la feina compartida en aquest bloc. Una abraçada!
    Marta / TresQuatreiCinc

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Marta per les teves paraules plenes d'afecte, ha estat un plaer compartir i en la mesura del que pugui aniré publicant algunes cosetes que encara tinc al tinter. Us desitjo a tots i totes una vida de mestra plena i gratificant com ha estat la meva.
      Tonets

      Elimina
  3. Bueno, Anna, si no lo veo no lo creo, te han quedado preciosas.

    ResponElimina
  4. Por cierto, muchísimas felicidades por tanto tiempo empleado y por tanto corazón puesto en la educación. Tus enseñanzas no van a caer en saco roto.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Mil gracias Blanca y siento el retraso de la respuesta.
      Tonets

      Elimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...