Pàgines

7 d’abril del 2013

LA ROSA i EL DRAC

LA ROSA

Aquest model de rosa de Sant Jordi fa molt temps que el tinc però no recordo d'on el vaig treure, el que sé del cert és que és del temps en que no utilitzava la xarxa com a recurs. A l'escola l'hem fet vàries vegades tant a P4 com a P5, i sempre ha agradat molt per la seva originalitat. Clicant la rosa podeu accedir a la plantilla. Espero que us agradi.



Material:

  • cartolina vermella
  • cartolina verda
  • plastilina verda
  • "pal xino"




EL DRAC

Com podeu veure aquest drac presenta dues variants, el de la cresta de color groc es de plastilina, mentre que el de la cresta vermella és de fang. Tant l'un com l'altre són força senzills i molt adequats per treballar el modelatge. L'últim pas en l'elaboració dels dos models és l'emvernissat que realça el resultat final.



4 comentaris:

  1. Hola Anna: el que et vaig dir és veritat. He pensat molt en tu aquests dies.
    Canviant de tema, clar que pots participar aportant idees però et convido a que formis part del nostre projecte, no hi perds res i tots guanyem. Així doncs si realment estas interessada només cal que m'ho confirmis i t'enviaré les instruccions que has de seguir.
    Espero que t'animis guapa!
    Molts petons...

    ResponElimina
  2. Bon dia Anna: estava preparant per enviar-te el mail i veig que no el tens aquí. Necessito un mail teu on ens poguem posar en contacte amb tu i posteriorment on et poguem avisar de quan algú necessita ajuda.
    Et deixo el meu:
    milluma@hotmail.es

    Gràcies espero resposta!

    ResponElimina
  3. M'ha encantat la rosa!
    Molt senzilla i queda espectacular. La pujo a Pinterest.
    Besets
    Carme

    ResponElimina
  4. ANNA UNA ROSA ENCANTADORA !!!!!
    M'agrada moltíssim com queda , com molt bé diu la Carme senzilla i amb un resultat ben vistòs !!!!!
    Me'n copio la idea jejejejjeje
    Petonets bonica !!!!!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...