Pàgines

12 de juny del 2013

POSA LLAPIS de colorins

A la meva escola iniciem l'activitat de "Padrins lectors" o "Parelles lectores"a P3. Els nens i nenes de 4t són els padrins des de P3, i segueixen sent-ho fins que el grup fa P5, és a dir, les parelles es mantenen durant tres cursos.
Com a comiat del curs fem una última trobada per fer un esmorzar conjunt i fer un intercanvi d'obsequis que hem preparat a l'escola.
Aquest curs els petits de P3 hem preparat un "Posa llapis de colorins", així és com l'han anomenat ells.

Material necessari:
- Argila blanca i de colors
- Pedres petites de colors

Com fer-ho:
- Tallar la barra d'argila en 3 trossos, cada petit utilitza 1 tros
- Modelar en forma de xurro el tros d'argila.
- Fer els forats on es posaran els estris d'escriure. Cal donar-li profunditat i 
   amplada suficient, quan s'asseca l'argila  el forat tendeix a fer-se més petit.
- Clavar les pedretes de colors per tota la peça.
- Deixar assecar i envernissar.

L'activitat ha estat un èxit tant per l'argila que la majoria de petits no havia manipulat mai, com per les pedretes de colors amb les que també han jugat fent classificacions, seriacions, agrupaments, ...










5 comentaris:

  1. Són supers !! m'apunto la idea, m'agrada molt !

    ResponElimina
    Respostes
    1. És una activitat molt assequible pels més petits. Me n'alegro que t'hagin agradat.
      Una abraçada
      Anna

      Elimina
  2. Són genials Anna jo també m'apunto la idea !!!!
    I els padrins des de P3 m'agrada molt. Al cole dels meus fills ho fan però només els de P5 amb els de sisè.
    Petonets guapa

    ResponElimina
  3. Preciosos y muy originales!!!! Un beso.

    ResponElimina
    Respostes
    1. A pesar de que es una actividad muy sencilla la verdad es que es muy vistosa por su colorido.
      Una abrazo
      Anna

      Elimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...